Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-12-04
      zakończenie: 2017-12-05
Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole

Temat Inny
Lokalizacja Zakopane, Polska
   
  • Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
  • Lokacja: ZakopaneMałopolskie
  • Cena netto:  1490.00 1290 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 


 

Cel

Trening jest dwudniowym spotkaniem dydaktycznym przeprowadzonym w formie aktywizującej i przeżyciowej.
Rozwija on w wysokim stopniu wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej z nakierowaniem na wykorzystanie określonych jej technik w rozwiązywaniu konfliktów.
Różnorodny program zawiera w sobie m.in wiedzę z zakresu identyfikacji kanałów komunikacji odbiorcy oraz szeroki repertuar psychologicznych technik budowania relacji międzyludzkich. Szkolenie ma na celu również wypracowanie przez uczestników indywidualnych sposobów na reakcje oraz "zachowanie w konflikcie zespołowym"

 

Profil uczestników

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy pracują w zespole lub nim kierują. Zapraszamy także wszystkie osoby, pragnące poszerzyć swoje umiejętności komunikowania się.

 

Korzyści dla uczestników

  • Pogłębienie wiedzy na temat stosowania wybranych technik komunikacji interpersonalnej oraz technik manipulacji w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Wprowadzenie wiedzy na temat psychologicznych uwarunkowań powstawania konfliktów i ich możliwych skutków.
  • W ramach zajęć uczestnicy opanują umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych (stres) zarówno na poziomie osobistym jak i organizacyjnym (zespołowym).

 

Program szkolenia

 

Dzień I i II
1.    Wprowadzenie do problematyki szkolenia
•    określenie zasad wspólnej pracy, celów, indywidualnych potrzeb.
2.    Motywacja w pracy:
•    cel wewnętrzny,
•    motywacja zewnętrzna.
3.    Komunikacja interpersonalne
•    model komunikacji wg. A.Mehrabiana,
•    znaczenie komunikacji interpersonalnej w rozwiązywaniu konfliktów,
•    znaczenie umiejętności słuchania.
4.    Komunikacja interpersonalna w rozwiązywaniu konfliktów:
•    psycholingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy odbiorcy),
•    kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
•    Metafora; w jaki sposób wykorzystać jej siłę?
5.    Trening "dopasowania" i "prowadzenia" w komunikacji.
•    mowa ciała,
•    intonacja,
•    tempo mówienia.
6.    Konstruktywna krytyka oraz strategie asertywne w "konflikcie".
•    ćwiczenia w grupach.
7.    Strategie i techniki kreatywnego rozwiązywania konfliktów. 
•    zmiana pozycji percepcyjnej - JA, ON, SPOJRZENIE Z GALERII,
•    skuteczne techniki asertywne.
8.    Techniki sterowania dialogiem
•    struktury językowe oddziałujące na podświadomość,
•    jak stosować konstrukcje lingwistyczne oparte na implikacjach i presupozycjach w konflikcie - formy oraz rodzaje konstrukcji,
•    pytania sokratejskie,
•    kontr pytanie,
•    pytania uboczne i inne.
9.    Psychologiczne techniki wpływu w "konflikcie":
•    reguła wzajemności,
•    reguła konsekwencji,
•    etykietowanie,
•    "fałszywe zwierciadło",
•    SDS i inne.
10.    Sposoby myślenia innych ludzi, czyli, jak funkcjonują Metaprogramy
•    autorytet zewnętrzny - wewnętrzny,
•    dążenie - unikanie,
•    ja - inni,
•    ogólny - szczegółowy,
•    opcje - procedury,
•    podobieństwa - różnice.
11.    Integracja treści:
•    trening symulacyjny,
•    informacje zwrotne,
•    korekty doskonalące.

 

 

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis