Prezentacje
       Aktualnosci
       Serwisy
+ Wyszukiwarka
+ Aktualności
+ Poradnik
       Platforma kontaktowa
       biurocentrum.pl
        Szkolenia i konferencje
     
      rozpoczęcie: 2017-10-19
      zakończenie: 2017-10-20
Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy

Temat Inny
Lokalizacja Wrocław, Polska
   

 

  • Termin: 2017-10-19 - 2017-10-20
  • Lokacja: WrocławDolnośląskie
  • Cena netto:  1440.00 1240 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1525.20 zł (Vat 23%)

 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

 



Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia:
•    nauczą się w większym stopniu działać bezstresowo i z większą koncentracją,
•    dowiedzą się, jak wykorzystywać siłę stresu na swoją korzyść,
•    dowiedzą się, od czego zależy produktywność osobista i jak ją podnieść na wyższy poziom,
•    wzmocnią swoją samokontrolę, samodyscyplinę i wytrwałość,
•    dowiedzą się, w jaki sposób poprawnie formułować swoje cele a potem łatwo i przyjemnie je osiągać,
•    poprawią swoją kreatywność myślenia i działania,
•    nauczą się planować swoje działania na podstawie wartości i priorytetów,
•    dowiedzą się, jak zwalczać odkładanie spraw na później,
•    poznają skuteczne metody kontrolowania i planowania bieżących spraw,
•    dowiedzą się, jak skutecznie wprowadzać do swojego życia nowe, pożyteczne nawyki.


Metody szkolenia
Trening ma charakter zajęć interaktywnych - ćwiczenia będą wykonywane indywidualnie, w parach i mniejszych grupach zadaniowych. Struktura dokonywania pożądanych zmian odbywa się na trzech fundamentalnych poziomach: wiedzy, umiejętności, wartości i postaw.

 

Program szkolenia

Dzień I

1.    Moduł I. STYLE PRACY A PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA CZASEM.
Cel: Uświadomienie uczestnikom barier utrudniających skuteczne zarządzanie sobą w czasie oraz  analiza własna „rozpraszaczy” czasu.
•    bariery utrudniające skuteczne zarządzanie sobą w czasie, czyli które poglądy i nawyki powinniśmy zmienić,
•    pozytywne i negatywne nawyki związane z wykorzystaniem czasu,
•    obalamy mity – wielozadaniowość i twórczy bałagan,
•    codzienna rutyna – ile czasu przecieka nam przez palce?
•    remanent czasu – analiza własna,
•    pożeracze czasu – przyczyny i środki zaradcze,
•    typologia osobowości wg C.G. Junga – mocne i słabe strony w zarządzaniu czasem,
•    co zyskasz zarządzając czasem - korzyści z zarządzania sobą w czasie.

2.    Moduł II. JAK POPRAWNIE FORMUŁOWAĆ SWOJE CELE.
Cel: Poznanie metod dobrze określonego celu oraz docieranie do potencjału.
•    koło życia – wartości wpływające na moje decyzje,
•    sztuka stawiania celu – SMARTER – kiedy nasze cele są „paliwem”?
•    pytania kartezjańskie – matryca badania ekologii celu,
•    określenie potencjału,  czyli swoich zasobów,
•    koło życia wg Aleksandra Lowena – co blokuje dostęp do naszych mocnych stron,
•    docieranie do zasobów na linii czasu,
•    motywacja a realizacja wyznaczonych celów.

3.    Moduł III. ZARZADZANIE CZASEM PRACY WE WSPÓŁPRACY Z INNYMI.
Cel: Poznanie zasad efektywnej współpracy.
•    kluczowe zasady współpracy i ustalania zadań do wykonania z innymi,
•    zarządzanie swoim czasem, a zmienne polecenie przełożonych - jak sobie razić,
•    jak delegować, aby pracować mniej osiągając więcej?
•    techniki asertywnej komunikacji w kontekście zarzadzania czasem,
•    jak rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami, aby chronić swój czas?
•    w jaki sposób efektywnie ustalać zadania podczas spotkań i zebrań?

4.    Moduł IV. EFEKTYWNOŚĆ UMYSŁOWA A ZARZĄDZANIE CZASEM.
Cel: Poznanie metod usprawniających pracę umysłu.
•    koncentracja i skupienie uwagi kluczem do efektywnego działania,
•    synchronizacja półkul mózgowych – praca na wyższym poziomie,
•    żonglowanie, gimnastyka umysłu – ćwiczenia usprawniające pracę mózgu,
•    mnemotechniki – techniki ułatwiające zapamiętywanie.

5.    Moduł V. SZTUKA PLANOWANIA DZIAŁAŃ KRÓTKO I DŁUGOTERMINOWYCH.
Cel: Poznanie metod planowania krótko i długoterminowego.
•    strategia Vonneguta – dlaczego myślenie wizjonerskie ma sens?
•    strategia Disneya - kiedy zastosować w pracy?
•    dlaczego warto zapisywać swoje cele?

Dzień II

1.    Moduł I. STRUKTURALIZACJA CZASU - NAJPIERW RZECZY NAJWAŻNIEJSZE, CZYLI JAK USTALAĆ PRIORYTETY.
Cel: Poznanie metod ustalania priorytetów.
•    hierarchia potrzeb wg A. Maslowa – dlaczego praca czasem nas frustruje?
•    zasada Pareta – 20/80 – jak ustalić priorytety?
•    metoda ABC – najpierw ważne czy pilne?
•    krzywa wydajności pracy – jak ją określić i wykorzystać w planowaniu zadań?
•    matryca Eisenhowera – gdzie powinno być nasze serce?

2.    Moduł II. PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ – KLUCZEM DO SUKCESU.
Cel: Poznanie metod planowania pracy własnej,
•    metoda ALPEN - jak wykorzystać do robienia harmonogramu,
•    reguła 60 : 40 – jak planować realistyczne plany,
•    zastosowanie Mind Mappingu w planowaniu,
•    kalendarz Covey'a – planowanie tygodniowe,
•    ZEN TO DONE Leo Babauty – innowacyjne podejście ułatwiające organizację pracy,
•    Do it Tomorrow Marka Forstera.

3.    Moduł III. NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE - JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DLA ZARZĄDZANIA CZASEM?
Cel: Opracowanie skutecznych metod działania.
•    zasady wspomagające skuteczną organizację pracy:
•    koło ratunkowe: ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”,
•    metoda POMODORO.
•    listy kontrolne – samokontrola i redukcja codziennego stresu,
•    5 zasad skutecznego działania wg Briana Tracy,
•    dobre praktyki -  korzystanie z terminarza, zarządzanie skrzynką e-mailowa, organizacja plików na laptopie, aplikacje mobilne do zarządzania czasem,
•    asertywność – stwórz długą listę NIE i krótką listę TAK,
•    jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł – organizacja jednostek pracy umysłowej, krzywa wydajności dobowej, przerwy, relaks i koncentracja,
•    kontrola czasu w prowadzeniu zebrań i rozmów telefonicznych,
•    odpoczynek i sen.

4.    Moduł IV. ACTION PLAN – ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA PRACY NA CODZIENNYCH WYZWANIACH I ZADANIACH UCZESTNIKÓW. 
Cel: Opracowanie praktycznych zasad codziennego zarządzania czasem Indywidualnego Planu Działaniadwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą,
•    dwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą,nawyki i rytuały jako narzędzia do zarządzania czasem,
•    10 nawyków „Zen to done” jako narzędzia efektywności,
•    dlaczego tak trudno jest wypracować nowy nawyk? Fakty i mity na temat zmiany przyzwyczajeń.
•    kalendarz jako narzędzie do osiągania celów - odkrywamy go na nowo,
•    w jaki sposób korzystać z kalendarza, aby uniknąć ciągłego przepisywania zaległych zadań?
•    czy warto korzystać z kalendarza w komórce? Wady i zalety różnych typów kalendarzy,
•    z ilu kalendarzy warto korzystać? I czy oddzielać życie prywatne od zawodowego?tworzenie wykonanego planu tygodnia, który wytrzyma konfrontację z rzeczywistością,
•    kiedy nie udaje się wprowadzić zmian w zarządzaniu czasem? Najczęstsze błędy,
•    uczestnicy tworzą wykonalny plan wprowadzenia zmian po szkoleniu. Warsztaty podsumowujące szkolenie,
•    podsumowanie szkolenia i kluczowych wniosków,

 

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl

Więcej szkoleń i konferencji

 
     
o nas | kontakt
NA SKRÓTY:    akcesoria biurowe, przybory do pisania, papier i druki, oprawy dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja biura, koperty i opakowania,
pieczątki i datowniki, biurowe maszyny, konferencyjna aparatura, RTV urządzenia i sprzęt, telefonia stacjonarna, telofonia GSM, internet, komputery, meble-biuro,
czystość i sprzątanie, ochrona, catering, żywność z dowozem, naprawa i serwis